آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7



آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیکAcademic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

خرید و دانلود  آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7






:: برچسب‌ها: آموزش رایتینگ آزمون آیلتس , آموزش رایتینگ انگلیسی , آموزش رایتینگ زبان انگلیسی , رایتینگ آیلتس , نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس , نمونه رایتینگ نمره 7 , نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک , نمونه رایتینگ انگلیسی , نمونه رایتینگ آیلتس , نمونه رایتینگ , آموزش رایتینگ آیلتس , آموزش writing ielts , آموزش writing آیلتس , نمونه writing ielts , نمونه رایتینگ ielts , آموزش آيلتس , آمادگی آزمون آیلتس , آموزش آزمون آيلتس ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: